Orion telekom-Ozbiljni bahati prevaranti
- Orion telekom je ozbiljna kompanija koja drzi do svog ugleda, i svi silama se trudi da isti odrzi na, za nas prihvatljiv nivo. Sve nase korisnike, molimo za strpljenje za sve decije bolesti nase kompanije, koja je svakim danom sve vise razvija, a trenuno je drugi fiksni operater(po dobijanju licence, ne po broju korisnika), kao i najveci internet i hosting provajder.
- Nas korisnik je nas cenjeni korisnik, koji se ugovorom obavezuje da o nas dobija uslugu u skladu sa nasim tehnickim mogucnostima. Vazno nam je da je on zadovoljan, zato je bitno da ce platiti samo uslugu koju bude dobio, a ona koju ne dobije se nece fakturisati, sto vremenski moze biti neogranicene.
- Mi kao kompanijase obavezujemo da korisniku pruzimo uslugu u skladu sa nasim mogucnostima, da reklamacije resavamo u skladu sa nasim mogucnostima, da komunikaciji sa korisnikom pristupamo takodje sa nasim mogucnostima, u onoj meri i sa onim kvalitetom koji nase mogucnosti dozvole.
- Nacin resavanja reklamacija ce zavisiti od naseg rapolozenje, trenutne raspoloziosti nase radne snage, sacinjne od vrlo profesionalnih i strucnih ljudi, koji Vas nikada nece prekidati, povisiti ton, osloviti sa Ti, odnosno, ophodice se prema vama sa postovanjem, u skladu sa nasim mogucnostima.
- Ukoliko dodje do neprijatnosti, nasi operateri ce Vas saslusati, izviniti se i resiti neprijatnos u skladu sa nasim mogucnostima.
- Potpisivanje ugovora i postavljanje odredjene opreme za korisnike iz unutrasnjosti radicemo uz pomoc kurirske sluzbe, i molimo Vas da imate u vidu da kurir nije u obavezi da ceka testiranja i provera ugovora i opreme, te da cete isto raditi tek nakon potpisivanja dokumenta. Sve nepravilnoti mozete prijavitinasm osoblju, a resavanju cemo pristupiti u skladu sa nasim mogucnostima.
- Placanje usluge po fakturi(racunu) ste duzni izvrsiti u roku, pa i us slucaju ne slaganja sa istim, a reklamaciju cete ulo
...a takva je i ozbiljna veya u koju se upustite sa orion telekomom, bilo da se radi o internetu, telefoniji ili televiziji...
Uvek sam bio igrac koji je podrzavao ozbiljne veze, ali posle moe ozbiljne eze sa Orion telekomom, nisam potpuno siguran u svoja ubedjenja.
Ono sto je sasvim sigurno, kada je ozbilja veza sa Orion telekom u pitanju jeste cinjenica da ju je jako tesko raskinuti, cak i kada ona id na stetu jedne strane.
Zato je ovaj clanak topla preporuka da se klonite ozbiljne veze sa orion telekomom, jer ona podrazumeva sledece:
-Ugoor koji Vas obavezuje na placanje usluge njima i koriscenje njihove usluge po njihovim uslovima, pa cak i kada ne dobijate placenu uslugu;
-Prepiranje sa sluzbom naplate za racune koje ste uredno platili, za koje ste uredno poslali dokaze, sto potvrdjuje i operater na kol centru;
-Korisnicku podrsku za koju morate biti strpljivi i po pola sata, a onda dobiti obrazlozenje da ste mozda sami uzrokovali problem, pa proveravati i na drugim racunarima, konkretno za internet, iako modem daje obavestenje da se radi o problemu na udaljenom serveru;
-Podrsku na online pomoci koja ce Vam dati polovicne informacije i ostaviti Vas bez resenja problema, te zamoliti za strpljene;
-mejl za korisnicku podrsku koji sluzi nicemu, jer na poslat upit nikada necete dobiti odgovor;
i za kraj nasladje 2 stvari koje podrazumeva ozbiljna veza sa orionom:
1. Naplatu opreme koju ste razduzili jos mesec dana pre kreiranja racuna za istu, a od korisnicke podrske zahtev za dokazom o slanju, iako su oni tu opremu preuzeli mesec dana ranije;
2. Ostavljanje bez resenja problema vise od dve nedelje, bez konkretnog roka kada da ocekujete resenje, vec samo molbu za strpljenje i cekanje na zamenu opreme, za koju je zahtev poslat dve nedelje ranije, a onda i urgencija posle nedelju dana, i kao slag na tortu upute iz kol centra da saljete primedbu, iako se vec dve nedelje zalite da nemate normalno funkcionisanje usluge.
Cilj ovog clanka nije poziv na revolt, kako su iz PR slube zaduzene za komunikaciju na FB stranici ove kompanije okarakterisali, vec i iskljucivo zelja za kvalitetnom uslugom.
Kompaniji orion telekom se zahvaljujem na profesionalnim naporima da svaki korisnik bude zadovoljan, kao i njihovoj zelji da sve njihove ozbiljne veze traju dugo, i zaista je jako pohvalna cinjenica da cine sve, pa i krse zakon, kako bi uspeli u tome, a Vas koji ste imali strpljenja za ovaj clanak, pozivam da proitate jos i: http://www.adriatalk.com/orion-telekom-hosting/ kao i: http://forum.potrosac.info/pitanja/285
(#)Ukoliko možete da pročitate ovaj članak, uspešno ste se registrovali na Blog.rs i možete početi sa blogovanjem. (#)


